Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Πάτερ Ημών

Δεν μπορώ να προσευχηθώ στον Θεό και να του πω "Πάτερ" αν δεν συμπεριφέρομαι σαν παιδί του στην καθημερινή μου ζωή.

Δεν μπορώ να πω "ημών" αν δεν δείχνω έμπρακτο ενδιαφέρον για τους άλλους και τις ανάγκες τους.

Δεν μπορώ να πω "ο εν τοις ουρανοίς" αν όλο το ενδιαφέρον και οι επιδιώξεις μου στρέφονται στα γήινα πράγματα.

Δεν μπορώ να πω "αγιασθήτω το όνομα σου" αν εγώ που φέρω το όνομα Του, δεν ζω άγια ζωή.

Δεν μπορώ να πω "ελθέτω η βασιλεία σου" αν είμαι απρόθυμος να απαρνηθώ την δική μου κυριαρχία και να δεχτώ την κυριαρχία του Θεού στην ζωή μου.

Δεν μπορώ να πω "γεννηθήτω το θέλημά σου" αν είμαι απρόθυμος να το εκτελέσω στην δική μου ζωή.

Δεν μπορώ να πω "ως εν ουρανώ και επί τοις γης" παρά μονάχα αν είμαι έτοιμος να παραχωρήσω τον εαυτό μου στην υπηρεσία Του εδώ και τώρα.

Δεν μπορώ να πω "τον άρτον ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον" χωρίς να εργασθώ τίμια για αυτόν ή αδιαφορώντας για τις ανάγκες των συνανθρώπων μου.

Δεν μπορώ να πω "άφες ημίν τα οφελήματα ημών ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών" αν συνεχίζω να κρατώ κακία εναντίον οποιουδήποτε.

Δεν μπορώ να πω "μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν" αν θεληματικά παραμένω σε χώρους ή συνθήκες που το πιθανότερο είναι να πειρασθώ.

Δεν μπορώ να πω "ρύσαι ημάς από του πονηρού" αν δεν έχω προετοιμαστεί να πολεμήσω στον πνευματικό τομέα με το όπλο της προσευχής.

Δεν μπορώ να πω "ότι Σου εστίν η βασιλεία" αν δεν υποτάσσομαι πρόθυμα στον Βασιλιά.

Δεν μπορώ να πω "και η δύναμις" αν φοβάμαι το τί μπορούν να πουν και να κάνουν οι άλλοι σε βάρος μου.

Δεν μπορώ να πω "και η δόξα" αν επιζητώ την δική μου δόξα πρώτα.

Δεν μπορώ να πω "νυν και αεί" αν καταλαμβάνομαι από άγχος για τις υποθέσεις της καθημερινής ζωής.

Δεν μπορώ να πω "Αμήν" εκτός αν είμαι έτομος τίμια και ειλικρινά να πω ό,τι και να μου κρατήσει θα το δεχτώ.

Ανώνυμος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε επίσης

Αρχάγγελος Μιχαήλ

Αρχάγγελος Μιχαήλ