Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

Εκτρώσεις: Αίτια του προβλήματος και ευθύνες

Ο κυριότερος λόγος που γίνονται εκτρώσεις δεν είναι η άγνοια, αλλά το συμφέρον: Μας συμφέρει να απαλλαγούμε από τις ευθύνες μας, είτε για λόγους κοινωνικούς, είτε προσωπικούς, είτε οικογενειακούς, είτε οικονομικούς κλπ. Στις περισσότερες περιπτώσεις πρόκειται για νεαρές κοπέλες που ζουν με τους γονείς τους, και κινούνται σε ένα ασφυκτικό κοινωνικό περιβάλλον ¾ όχι πραγματικά ηθικό, αλλά υποκριτικό. Οι γονείς τους, οι συγγενείς τους, οι γείτονες, ακόμα και οι φίλοι δεν ανέχονται την ιδέα της εγκυμοσύνης, δεν μπορούν να συγχωρέσουν το παραστράτημα της νεαρής κοπέλας, “ντρέπονται την κοινωνία” ... Καλύτερα λοιπόν να πεθάνει ένας άνθρωπος, παρά να υποφέρουμε τη “ντροπή”, αλλά και τις οικονομικές και πρακτικές επιβαρύνσεις ... Οι σημερινοί άνθρωποι, οι άνθρωποι που έχουν μάθει μόνο για δικαιώματα και όχι για υποχρεώσεις και καθήκοντα, είναι ιδιαίτερα ανεύθυνοι. Ακόμα και παντρεμένα ζευγάρια καταφεύγουν στην έκτρωση, όχι γιατί έχουν κανένα άλλο πρόβλημα, αλλά γιατί βαριούνται να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να “μπουν σε νέους μπελάδες” ...

Δεν σκεφτόμαστε τη ζωή που μέλλει να έρθει στον κόσμο, αλλά το δικό μας πρόβλημα που ανακύπτει με την απρόσμενη εγκυμοσύνη : Τί θα γίνει με μένα, τί θα πουν για μένα, τί θα κάνω εγώ, πως θα μπορέσω εγώ, πώς θα ζήσω εγώ ; Εγώ ... Για τον άλλον, γι’ αυτόν που βρίσκεται μέσα; Τί να γίνει; Θα πρέπει να θυσιαστεί για να μπορέσω Εγώ ... Πρόκειται λοιπόν για μια θυσία στο Εγώ, για μια ανθρωποθυσία στο Εγώ, ή από θρησκευτική άποψη θα μπορούσαμε να πούμε ότι πρόκειται για μια θυσία στον Θεό του Εγώ, που ξέρουμε ποιός είναι ...

Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε άλλα για τις αιτίες των εκτρώσεων, όλοι μας τις καταλαβαίνουμε. Αυτό που πρέπει να τονίσουμε όμως είναι οι ευθύνες: όχι μόνο της γυναίκας-εγκύου, αλλά και του άνδρα της ή συντρόφού της, ο οποίος είναι συνυπεύθυνος για τη θανάτωση του εμβρύου. Στην περίπτωση δε μίας άγαμης νεαρής εγκύου (συνήθως ανήλικης), τεράστιες ¾ ακόμα μεγαλύτερες και από τις ευθύνες της κοπέλας που κάνει έκτρωση ¾ είναι οι ευθύνες των γονέων της, και κατ’ επέκταση όλου του κοινωνικού της περιβάλλοντος.

http://www.jesusportal.org/magazine/article2e.htm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε επίσης

Αρχάγγελος Μιχαήλ

Αρχάγγελος Μιχαήλ