Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

Τρεις Πειρασμοί

Λοιπόν ο Κύριος μας λέει ο Ευαγγελιστής Ματθαίος στην έρημο πάλεψε με τρείς πειρασμούς :

1) ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ (ΤΡΟΦΗ)

2) ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΩ (ΑΝ ΕΙΣΑΙ.)

3) ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΕΟΝΕΞΙΑ (ΟΛΑ...)

Παράλληλα δε ο Κύριος Ιησούς Χριστός στην επίγεια ζωή του βίωσε όλα τα συναισθήματα που νιώθουμε οι άνθρωποι λύπη, προδοσία, ασέβεια, προσβολή, θυμό, χαρά κλπ.

Θα μου πάρει πολύ ώρα, και δεν την έχω, να καταγράψω σε κάθε ένα συναίσθημα σε πια στιγμή αναφέρομαι αλλά είναι έτσι κι αλλιώς γνωστά αυτά σε όλους. Με αυτό τον τρόπο λοιπόν μπορούμε να πούμε ότι πρώτος Εκείνος βίωσε και παράλληλα μας έδειξε και την "οδό" να τα διαχειριζόμαστε κατά το «ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΟΔΟΣ ΚΑΙ Η ΖΩΗ !»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διαβάστε επίσης

Αρχάγγελος Μιχαήλ

Αρχάγγελος Μιχαήλ